Звіт роботи за 2017 - 2018 навчальний рік заступника завідувача філії Правник Р.А.

Звіт роботи за рік

заступника завідувача філії

з навчально-виховної роботи

Правник Римми Анатоліївни

Планування науково-методичної роботи закладу здійснювалося відповідно до Конституції України, Закону України «Про освіту», Держстандарту початкової, загальної освіти та інших рекомендаційних та нормативних документів з питань освіти, спрямованих на розвиток ключових компетентностей, творчих здібностей здобувачів освіти, підвищення професійної компетентності педагогів. Науково-методична робота у філії була спрямована на розв’язання проблем, пов’язаних із упровадженням інноваційних освітніх технологій, планів збереження організаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації педагогічних кадрів. У 2017-2018 навчальному році освітній процес у закладі здійснювало 16 педагогів, із них мають вищу категорію – 6, I – 5, II – 4, спеціалісти – 1 ; 3 мають звання «старший учитель». Філія «Загальноосвітня школа №1» працює у складі Новоукраїнської ЗШ І – ІІІ ст. №6 у якій діє методична служба, яка складається з методичної ради, соціально-психологічної служби, 9 ШМО, школи молодого вчителя, індивідуальних консультацій, педрад, семінарів, конференцій, тощо. Різноманітні форми проведення методичних заходів були тісно пов’язані між собою, доповнювали одна одну. На засіданнях ШМО вивчалися питання психології та дидактики, апробувалися інноваційні технології, розроблявся науково-методичний супровід освітнього процесу. Предметні методичні об'єднання забезпечували потребу вчителя в раціональній організації пізнавальної діяльності в предметному навчанні та у підвищенні кваліфікації зі свого предмета (керівники ШМО Корінна О.В., Стеценко В.С, Іванова О.Г, Ратушна С.В., Лапа Р.В., Курносова С.В., Свірщевська Л.І, Кошель О.С., Чорноморець Л.К.).

Індивідуальні консультації були направлені на розвиток самоосвіти та самовдосконалення педагогів. Педрада та науково-практичні і психолого-педагогічні семінари визначали рівень просування у розв’язанні проблемної теми школи. На засіданнях педради розглядалися кардинальні питання освітнього процесу, досвід і проблеми педагогічної практики, творчі звіти вчителів, які атестувалися, результативність запровадження педагогічних інновацій, питання соціалізації учнів і провідної ролі школи на кожному етапі життя дитини, питання нової української школи, тощо.

Підвищенню професійної компетентності вчителів сприяли різні форми інноваційної роботи. Результатом творчого пошуку вчителів є запровадження в практику роботи інноваційних технологій, оригінальних виховних ідей, форм і методів навчання і виховання. В арсеналі педагогічних працівників школи – компетентнісно та особистісно орієнтовані, інтерактивні, здоров'язберігаючі, ігрові, проектні технології, ІКТ, технологія проблемного, перевернутого, розвивального, біоадекватного, інтегрованого навчання, технологія розвитку критичного мислення, хмарні, модульні технології, тощо. Результатом інноваційної діяльності є результати здобувачів освіти на міських олімпіадах та конкурсах: 14 переможців на міському рівні, участь та перемоги вихованців у конкурсах «Sunflaver», «Кенгуру», «Бобер», «Соняшник», «Гринвіч», «Лелека», конкурс «Трагічні строфи Голгофи», конкурс соціальної реклами «Протидія наркотиків». Учителі діляться досвідом роботи з використання інноваційних технологій на сторінках фахових видань та Інтернет-сайтах «Методичний портал», « Abetka-lend», «На урок», співавторами «Літературні диктанти для 5, 6 класів» (Правник Р.А., Колісник Л.В., Сидоренко Н.В.), на методичній раді школи було затверджено посібник з англійської мови «Підготовка до ЗНО» (Баран О.Й.). Також на базі філії було проведено 3 міських семінари. 12 учителів взяли участь у вебінарах, дистанційних та онлайн-курсах, тренінгах, (не)конференціях. Створення власної системи навчання є однією з форм реалізації вчителя. Виявлення, вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду є одним із напрямків методичної роботи. Протягом 2017-2018 н.р. узагальнено досвід роботи 3 вчителів. Атестація педагогічних працівників - один із найважливіших етапів діяльності школи. Під час проходження атестації вивчаються професійні якості вчителя, рівень загальної культури, створюються умови для вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду. За результатами атестації підтвердили кваліфікаційні категорії і педагогічні звання 2 вчителів, 1 учителеві присвоєно вищу кваліфікаційну категорію. Також підвищенню професійної майстерності педагогів сприяє проведення предметних тижнів, декад, місячників, які щороку організовують ШМО. У 2017-2018 н.р. пройшли предметні тижні художньо-естетичного циклу, географії, математики, інформатики, декада української мови і української та зарубіжної літератури, природничого циклу, місячник фізкультури і спорту. Усі вони пройшли цікаво, нетрадиційно, творчо, на високому рівні. Також були проведені тиждень майстерності початкових класів та місячник педагогічної майстерності учителів, які атестувалися.

Отже, діяльність філії протягом року була спрямована на підвищення рівня професійної майстерності педагогів, активізацію педагогічних інновацій, збільшення кількості й покращення якості методичних розробок, посібників, створених педагогами-практиками, і як кінцевий результат – формування всебічно компетентної розвиненої особистості, здатної вчитися протягом життя.

Кiлькiсть переглядiв: 592

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.